خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان:

دولت حمایت جدی از بیمه اجتماعی روستاییان دارد

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۵۷

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان بیان اینکه فراگیری بیمه اجتماعی از برنامه‌های راهبردی دولت تدبیر و امید است افزود: دولت حمایت جدی از بیمه اجتماعی روستائیان دارد و دو برابر حق بیمه را دولت به عنوان کارفرما می‌پردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، دانیال پولاذوند با تشریح و تبیین اهداف و مزایای صندوق گفت: بیمه اجتماعی یک فرصت طلایی برای روستائیان، کشاورزان، عشایر و ساکنین در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت است و افراد مشمول در جامعه هدف با پرداخت سالی یکبار حق بیمه می‌توانند از مزایای صندوق بهره‌مند شوند.

او مزایای اصلی صندوق را بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی و بازماندگان دانست و افزود: حداقل حق بیمه یکسال، در سال جاری ۳۳۰ هزار تومان و حداکثر ۸۴۰ هزار تومان است که بیمه شده با پرداخت سهم خود می‌تواند از دو برابر حق بیمه ای که دولت به عنوان کارفرما پرداخت می‌کند، برخوردار شود.

مدیر صندوق بیمه استان گلستان ضمن دعوت از روستائیان برای عضویت در صندوق، گفت: افرادی که شرایط عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان را دارند و هنوز بیمه نیستند با مراجعه به کارگزاری‌های صندوق در سطح استان نام نویسی کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

او جامعه هدف صندوق را محدود به روستائیان و عشایر ندانست و تصریح کرد: تمامی کشاورزان، ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزارنفر جمعیت و رانندگان حمل و نقل بار و مسافری که در روستاها زندگی می‌کنند نیز می‌توانند از خدمات این صندوق بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز