خبرگزاری کار ایران

خاتمه تجمع کارگزاران مخابرات روستایی در تهران/ جلسه با نمایندگانِ مجلس رضایت‌بخش بود

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۸۳۴

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارگری کارگزاران مخابرات روستایی از برگزاری جلسه موفقیت‌آمیز در مجلس خبر داد.

حسن قربانزاده (دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارگری کارگزاران مخابرات روستایی کشور) در تماس با خبرنگار ایلنا، از خاتمه تجمع دو روزه کارگزاران مخابرات روستایی خبر داد.

به گفته او، روز گذشته، کارگزاران مخابرات روستایی که از هفده استان کشور برای پیگیری حق و حقوق جمعی خود به تهران آمده بودند، به تجمع خود خاتمه دادند و نمایندگان آنها در جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

قربانزاده در ارتباط با جزئیات این جلسه می‌گوید: جلسه با حضور نایب رئیس مجلس در کمیسیون صنعت و معدن و با حضور رئیس کمیته ارتباطات و نمایندگان مجلس، نمایندگان دیوان عدالت، وزارت کار و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

وی افزود: ما در این جلسه مطالبات خود را که  مهمترین آن رفع تبعیض در پرداخت مزد و رفاهیات و تبدیل کارگر دائم به رسمی شدن است، مطرح کردیم؛ نمایندگان مجلس و نمایندگان وزارت کار نیز خواستار پایبندی مخابرات به توافقنامه سال قبل شدند. در نهایت قرار شد یک کارشناس طرح طبقه‌بندی مشاغل ازسوی کارگزاران و یک کارشناس ازسوی کارفرما به وزارت کار معرفی شود، یک کارشناس هم وزارت کار تعیین کند تا با حضور سه کارشناس؛ ارزیابی شغلی و تعیین پایه شغل صورت بگیرد و آنچه استخراج شود از گروه شش تا هر گروهی که تصمیم‌گیری کنند، کارگران و کارفرما قبول کنند و دیگر در دیوان طرح دعوا نشود.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کارگری کارگزاران مخابرات روستایی با بیان اینکه موارد بعدی قرار شد در جلسات بعدی بررسی شود، گفت: از نمایندگان مجلس که به دغدغه‌ها و مطالبات ما اهیمت دادند، تشکر می‌کنیم و امیدواریم به زودی مشکلات قشر کارگزار روستایی با درایت و عدالت نمایندگان برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز