خبرگزاری کار ایران

اعطای تسهیلات ویژه 100 میلیارد ریالی به تعاونگران و فعالان اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۸۹۹

هم‌زمان با فرارسیدن هفته تعاون، بانک توسعه تعاون از اعطای تسهیلات ویژه 100 میلیارد ریالی به تعاونگران و فعالان اقتصادی با تنفس 4 ماهه در بازپرداخت خبر داد.

به گزارش ایلنا «بانک توسعه تعاون»، در راستای تحقق شعار «جهش تولید»، هم‌زمان با گرامی داشت هفته تعاون به‌عنوان تنها بانک تخصصی در این بخش از «بسته اعتباری فرصت ناب تعاون» رونمایی کرد.

تسهیلات موضوع "بسته اعتباری فرصت ناب تعاون" که با اولویت حمایت از شرکت‌های تعاونی مورد تصویب هیات مدیره بانک توسعه تعاون قرارگرفته حداکثر تا 100 میلیارد ریال و فرصت ویژه 4 ماهه تنفس در بازپرداخت طراحی‌شده که بر اساس هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات مؤثر از سوی این بانک به بخش‌های مختلف تعاون اعم از تولیدی و خدماتی و نیز اصناف و بنگاه‌های اقتصادی خارج از بخش تعاون با اولویت اشتغالزایی در اقتصاد ملی پرداخت خواهد شد.

موضوع تسهیلات فوق به‌منظور رونق بخشی به تولید و فضای کسب‌وکار، تأمین سرمایه در گردش موردنیاز بابت تأمین مواد اولیه و حمایت از نیروی کار شاغل در بخش‌های متقاضی دریافت تسهیلات است.

بر اساس این طرح، مبلغ تسهیلات مطابق با نیازسنجی بنگاه اقتصادی متقاضی و بر اساس صورت‌های مالی و کیفیت فعالیت و چرخش مالی درخواست‌کننده تسهیلات، حداکثر تا سقف 100 میلیارد ریال به ازای شرکت‌های تعاونی و حداکثر تا سقف 40 میلیارد ریال بابت شرکت‌های خارج از تعاون، همچنین حداکثر تا سقف 20 میلیارد ریال بابت اشخاص حقیقی بخش تعاون و تا سقف 10 میلیارد ریال بابت سایر فعالین اقتصادی بر اساس چارچوب ضوابط و مقررات اعتباری بانک پرداخت می‌گردد.

نرخ این تسهیلات با نگاه حمایتی از بخش تعاون، 15 تا حداکثر 16 درصد برای تعاون گران و 17 تا حداکثر 18 درصد برای سایر فعالین اقتصادی، بر اساس عقد مرابحه، پیش‌بینی‌شده که دوره بازپرداخت آن حداکثر 24 ماه شامل 4 ماه تنفس خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز