خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر بهداشت:

درصدی بالایی از بیماران کرونایی در بیمارستان‌‌های تامین اجتماعی بستری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۸۹۴

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین طی بازدید از بخش‌های اورژانس، داخلی و آی سی یو بیمارستان رازی قزوین گفت: طی بازدیدهایی که از مراکز درمانی تامین اجتماعی در کل کشور داشتیم، پذیرش درصد قابل توجهی از بیماران کرونایی را بیمارستان‌های تامین اجتماعی به عهده می‌گیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «قاسم باباجانی» گفت: یکی از مشکلات تامین اجتماعی تعداد پایین در جذب نیروهای متخصص است که برای رفع این مشکل، پزشکان متخصص دانشگاهی که به صورت تمام وقت در بیمارستان‌های دانشگاهی مشغول به کار هستند، می‌توانند در بیمارستان های تامین اجتماعی نیز ارائه خدمت نمایند.

وی افزود: با این اقدام، ضمن کاهش بار مراجعات مردم به بیمارستان‌های دولتی، باعث میشود تا بیمه شدگان تامین اجتماعی نیز از دسترسی آسانتر به پزشکان متخصص برخوردار شوند و خدمات بهتری در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی دریافت کنند.

باباجانی گفت: مراکز درمانی دانشگاهی و تامین اجتماعی هر دو یک هدف واحد دارند که آن هدف ارائه خدمات با کیفیت و قابل دسترس است و در این راستا می‌توانند امکانات و تجهیزات خود را به طور مشترک در اختیار مردم قرار دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: با پیگیری‌های انجام شده از وزارت بهداشت و درمان سهم پزشکان متخصص و فوق تخصص به استان قزوین ۶۰ درصد افزایش یافته که مازاد این نیروها در اختیار تامین اجتماعی برای ارائه خدمت رسانی به بیمه‌شدگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز