خبرگزاری کار ایران

تاکید مصطفی سالاری بر افزایش ۳۰ درصدی حقوق و مدت قرارداد کارکنان شرکتی تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۴۹۲

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: کلیه اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای دستور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی جهت افزایش حدود ۳۰درصدی حقوق و افزایش مدت قرارداد کارکنان شرکتی این سازمان آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، «هادی زبده شیرکوهی» اظهار داشت: با توجه به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از محل وصول بخشی از مطالبات این سازمان از دولت و همچنین مصوبه شورای حقوق و دستمزد مبنی بر افزایش فوق‌العاده موضوع فصل پنجم آیین نامه استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برای تمامی کارکنان؛ بهبود شرایط شغلی و قراردادی همکاران شرکتی شاغل در شرکت کار و تأمین و سایر شرکتها نیز پیگیری و با حمایت و موافقت مدیرعامل محترم سازمان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: بر اساس دستور آقای سالاری، تمهید مقدمات، محاسبات و نهایتا اعمال افزایش حدود 30 درصدی حقوق کلیه همکاران شرکتی ترجیحا به موازات اجرای طبقه بندی مشاغل در اسرع وقت انجام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی افزایش مدت زمان قرارداد شرکت با همکاران مذکور را از دیگر موارد در دستور کار این معاونت برشمرد و گفت: افزایش دوره زمانی قرارداد برای مشاغل دائمی قابل اجرا خواهد بود.

زبده شیرکوهی گفت: حقوق کارکنان شرکتی در ماه جاری به صورت علی الحساب با محاسبه معادل تقریبی افزایش پیش‌بینی شده پرداخت می‌شود و از ماه آینده افزایش پیش‌بینی شده به طور کامل محاسبه و در حقوق ماهیانه این افراد اعمال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز