خبرگزاری کار ایران

تقدیر رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۴۴۳

معاون دبیر کل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با ارسال لوحی، از معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی به جهت خدمتگزاری بهینه به جامعه بیمه‌شدگان به ویژه کارگران، تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «حسن صادقی»، در متن لوح تقدیر به امیرعباس منوچهری، آورده است:

بدون شک سلامت جسم و کالبد فیزیکی انسان مقدمه‌ای است برای سلامت روان آدمی و کالبد روحانی او و چه ارزنده و قابل ستایش است تلاش پزشکان و اطباء برای قبول مسئولیت تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه. در تاریخ کشور عزیزمان ایران و علی الخصوص پس از ورود تمدن اسلامی به این مرز و بوم، همیشه یکی از افتخارات و نقاط قوت ایران اسلامی وجود و حضور دانشمندان حکیم و ایثارگر بوده است که در برهه‌های مختلف زمانی توانسته‌اند رسالت سلامت جامعه را به درستی به جای آورند. در شرایط حساس امروز که سایه شوم ویروس منحوس کرونا بر کشورها افکنده شده است، این فرشتگان سفیدپوش هستند که با گذشت از جان خود، سعی در احیای جان دیگران دارند.

آری؛ پزشکان تضمین‌کنندگان سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران هستند و تلاش در جهت رفع آلام و تسکین دردهای بیماران از جایگاه مرتبه خاصی در دین مبین اسلام برخوردار است تا بدانجا که احیای جانی برابر با حیات همه جان‌هاست.

نخستین روز شهریور ماه، روز پزشک را که یادآور زادروز و دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا حاکمیت اندیشه و خرد در سرزمین ایران است را به جنابعالی و کادر پزشکی حوزه معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی که تمام قد در راه خدمت به جامعه بیمه شده بالاخص کارگران ایستاده‌اید، تبریک گفته و آرزوی بهروزی و سلامتی حضرتعالی و سایر همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز