خبرگزاری کار ایران

نگرانی کارگران پیمانکاری شهرداری یاسوج از شرایط کاری خود در سایه کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۳۹۹

جمعی از کارگران پیمانکاری خدمات شهری یاسوج از وضعیت سلامتی خود در سایه شیوع ویروس کرونا اظهار نگرانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران شهرداری یاسوج که تحت مسئولیت پیمانکاران مختلف در بخش خدمات (جمع‌آوری زباله‌ها) و فضای سبز شهرداری یاسوج مشغول به کار هستند، در ارتباط با نگرانی‌های خود در خصوص گسترش بیماری کرونا گفتند: در این روزهای پرخطر، متاسفانه برخی همکاران نسبت به رعایت اصول حفاظتی، در برابر کرونا کم‌توجه هستند و جان کارگران شهرداری و خانواده‌هایشان درخطر است.

کارگران شهرداری یاسوج گفتند که در نشست امروز ستاد کرونای استان کهکیلویه و بویراحمد، شهردار یاسوج از مبتلا شدن چند نفر از کارکنان واحد حمل و نقل شهرداری یاسوج  به کرونا خبر داده است.

 این کارگران افزودند: ما کارگران جمع‌آوری زباله و فضای سبز  شهرداری یاسوج در این روزهای پرخطر ناشی از کرونا که همه به رعایت بهداشت فردی تأکید می‌کنند، با حداقل امکانات، مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستیم.

 کارگران پیمانی شهرداری یاسوج که با چندین ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده مواجه هستند، از وضعیت معیشتی مناسبی برخوردار نیستند. آنها اظهار داشتند: در نشست امروز ستاد کرونا، شهردار بر پرداخت مطالبات کارگران پیمانکاری شهرداری برای جلوگیری از تجمع کارگران تاکید کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز