خبرگزاری کار ایران

حبیبی:

تحقق مطالبات کارگران با رشد تشکل‌های کارگری ممکن است

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۰۱۲

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور بر تحقق مطالبات کارگران از طریق رشد تشکل‌های کارگری و به رسمیت شناختن آنها از سوی کارفرمایان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حسین حبیبی» ضمن اعلام حمایت از اظهارات «علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر در مورد حمایت از شوراهای اسلامی کار و شورای اسلامی کار شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای رفاه، که روز گذشته در خبرگزاری ایلنا منعکس شد، تاکید کرد که تحقق مطالبات کارگران از طریق رشد تشکل‌های کارگری و به رسمیت شناختن آنها از سوی کارفرمایان، حیاتی است. 

وی با بیان اینکه لازم به یادآوری می‌دانم که باید گفتگوی آقای محجوب با خبرگزاری ایلنا، اطلاع رسانی شود، گفت: از آقای محجوب به دلیل حمایت از شوراهای اسلامی کار تقدیر می‌کنم و از تشکل‌های کارگری، به ویژه شوراهای اسلامی کار می‌خواهم که با استفاده از ظرفیت‌‌ تشکل‌ها، خواسته‌های صنفی خود را مطرح کنند.

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، افزود: اینگونه شوراهای اسلامی کار می‌توانند از ظرفیت‌های قانونی خود برای مطالبه‌گری از دولت و کارفرمایان استفاده کنند. مطمئنا در این راه از حمایت نهادهای کارگری بهره‌مند می‌شوند و توان چانه‌زنی‌هایشان چند برابر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز