خبرگزاری کار ایران

شاکرمی:

تسریع در ارائه خدمات، هدف مشترک دیوان عدالت و معاونت روابط کار

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۰۹۴

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان، هدف مشترک دیوان عدالت اداری و معاونت روابط کار است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حاتم شاکرمی در نشست مشترک با معاون قضایی در امور نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری و مدیران حوزه معاونت روابط کار، با تقدیر از تلاشهای قضات دیوان عدالت اداری و همکاری آن دیوان برای تسریع و رسیدگی به پرونده‌های حوزه کار، از سامانه جامع روابط کار به عنوان  مسیر ارائه خدمات شفاف و آسان به جامعه کارگری و کارفرمایی یاد کرد. 

وی ضمن اعلام آمادگی برای ایجاد دسترسی الکترونیک به سامانه جامع روابط کار برای شعب تخصصی دیوان عدالت اداری تصریح کرد: تخصص‌گرایی محور فعالیت‌های حوزه معاونت روابط کار است. 

شاکرمی با اشاره به نقش تدوین و بازنگری آیین‌نامه‌های ایمنی در شورای عالی حفاظت فنی همسو با تبیین این رویکرد خاطرنشان کرد: اشراف تخصصی شعب کار و تامین اجتماعی به مسائل حوزه کار نقطه قوتی برای صدور آرای دقیق است.

در این جلسه "غلامرضا مولابیگی" معاون قضایی در امور نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری با استقبال از برگزاری نشست‌های مشترک تخصصی بین دو حوزه معاونت بر توسعه همکاری‌ها در راستای بهبود خدمات به جامعه هدف تاکید کرد. 

در ادامه این جلسه نیز مدیران کل حوزه معاونت روابط کار و قضات شعب تخصصی بدوی و تجدید نظر دیوان نیز مسایل مشترک خود را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز