خبرگزاری کار ایران

پرداخت تسهیلات اشتغال به فرزندان بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۵۴۶

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این اداره کل جهت فراهم شدن زمینه ایجاد اشتغال فرزندان بازنشستگان،آمادگی پرداخت تسهیلات و ارائه آموزش به آنها را دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل تعاون استان هرمزگان، هادی ابراهیمی با اشاره به اینکه داشتن مهارت لازمه اشتغال است، گفت: برای افزایش مهارت فرزندان بازنشستگان که جویای کار هستند با همکاری اداره فنی و حرفه ای استان میتوان آموزشهای لازم و متناسب با بازار کار را به آنها ارائه کرد.

ابراهیمی افزود: همچنین به افرادی که برای ایجاد اشتغال نیازمند تسهیلات هستند نیز وامهای اشتغازایی از طریق بانکها با سود کم قابل پرداخت است؛ از طریق کاریابیها نیز با توجه به مهارت و تخصص متقاضی میتوان زمینه اشتغال آنها را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی و با توجه به بحران کرونا و تحت تاثیر قرار دادن بسیای از کسب و کارها، مشاغل آنلاین و کسب و کارهای خانگی و مشاغل نوع جدید در حال رونق گرفتن است، گفت: با توجه به توسعه مشاغل خانگی در این شرایط، میتوان از این فرصت استفاده کرد. برای حمایت از این مشاغل، 50 میلیارد ریال تسهیلات به استان اختصاص داده شده که متقاضیان مشاغل خانگی میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به مشکلات بازنشستگان و ضرورت تلاش برای حل این مشکلات، گفت: صندوق ها از جمله صندوق بازنشستگی با مشکلاتی روبرو هستند که امید است در سطح کلان برای آن چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز