خبرگزاری کار ایران

نتیجه دیدار کارگران کنتورسازی با نوبخت چه شد؟/ وعده‌ها برای پرداخت بخشی از مطالبات

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۵۲۷

استاندار قزوین از تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات مزدی کارگران این واحد تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سوم شهریورماه در جریان سفر رئیس محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان قزوین) کارگران کنتورسازی قزوین با او دیدار کردند. این کارگران مطالبات و خواسته های خود ازجمله پرداخت مطالبات مزدی و راه‌اندازی تولید در کارخانه را با رئیس سازمان برنامه و بودجه در میان گذاشتند. آنها اعتراض خود نسبت به خصوصی‌سازی را به گوش یکی از بالاترین مقام‌های اجرایی کشور رساندند.

در نهایت، هشتم شهریورماه استاندار قزوین از تخصیص اعتبار برای پرداخت بخشی از مطالبات کارگران کنتورسازی خبر داد و گفت: با پیگیری صورت گرفته و مساعدت‌ رییس سازمان برنامه و بودجه ۱۵ میلیارد تومان از مطالبات معوقه کارگران شرکت کنتورسازی تامین و جهت پرداخت به حساب سپرده دادگستری شهرستان البرز واریز شد.

هدایت الله جمالی پور افزود: در حاشیه برنامه‌های دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان قزوین دو مشکل کارگری استان شامل معوقات کارگران شرکت کنتورسازی و مشکل کارگران اخراجی عوارضی‌های استان را با ایشان مطرح و درخواست کردم ما را در تامین اعتبار مطالبات معوقه کارگران کمک کند.

حالا کارگران کنتورسازی که ۲۶ ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند، امیدوارند با این تخصیص اعتبار هرچه زودتر معوقات مزدی خود را دریافت کنند. 

این کارگران می‌گویند: خواسته اصلی ما پرداخت دستمزدهای معوق نیست؛ مهمترین مطالبه ما عدم اهلیت خریدار است و خواسته‌ی ما چیزی جز تعیین تکلیف سهامدار نیست که انشالله این دغدغه‌ها به ثمر بنشیند و سهامداران خلع ید شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز