خبرگزاری کار ایران

در پی حذف دفاتر درمانی؛

کاهش ۶۰ هزار مراجعه غیرضروری به تامین اجتماعی کرمان

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۴۱۹

در هفته دولت و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، مدیرکل تامین اجتماعی کرمان با دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسینی (مدیر کل تامین اجتماعی کرمان) در این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هفته امر به معروف و نهی از منکر را گرامیداشت و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم معروفات را ترویج و منکرات را مانع شویم.

او ضمن اشاره به ۵۳ درصد جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در کشور خاطر نشان کرد: حجم مراجعان به سازمان زیاد است و هدف سازمان گسترش ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان است.

او در این زمینه به خدمات غیرحضوری اشاره و خاطرنشان کرد: فقط با حذف تامین اعتبار دفاتر درمانی بصورت حضوری و انجام آن به صورت غیرحضوری ۶۰ هزار سفر غیر ضروری در استان کاهش یافته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تامین اجتماعی، ایجاد رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی را جزء بزرگترین معروفات عنوان و تاکید کرد: هر قدر معروفات در بین همکاران پررنگ تر شور روحیه خدمت گرایی نیز بیشتر ارتقا می‌یابد.

او توسعه شعب اقماری و کارگزاری‌ها را در راستای دسترسی آسانتر مردم به خدمات سازمان عنوان کرد و افزود: با توسعه شعب اقماری رشد بیمه‌شدگان در این مناطق روند فزاینده‌ای داشته است.

 حسینی پرداخت بیمه بیکاری به افراد واجد شرایط در دوران کرونا را در راستای کمک به آسیب‌دیدگان از وضعیت کنونی بیان کرد.

سردار مطهری (دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان کرمان) نیز در این دیدار اقدامات سازمان تامین اجتماعی را بسیار وسیع، متنوع و قابل تقدیر دانست.

سردار مطهری همچنین از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در خصوص مقابله با ویروس کرونا تقدیر و خاطرنشان کرد: در این میان تلاش کارکنان تامین اجتماعی در حوزه درمان نیز چشمگیر و قابل قدردانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز