خبرگزاری کار ایران

نصرتی:

اولویت پذیرش در مراکز درمانی تامین اجتماعی با بازنشستگان است

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۷۹۹

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: اولویت پذیرش در مراکز درمانی تامین اجتماعی با بازنشستگان است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «احمد نصرتی» با اشاره به اینکه تکریم بازنشستگان به بخشی از خدمات سازمان به بازنشستگان اشاره کرد و افزود: پیگیری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، برگزاری المپیادهای فرهنگی و ورزشی، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، تخصیص تسهیلات رفاهی و بانکی، توسعه خدمات درمانی، غربالگری بیماری‌های مزمن، همایش‌های ارتقاء سطح سواد سلامت و غیره نمونه‌هایی از تلاش‌های سازمان برای تکریم بازنشستگان و فرهیختگان است.

وی از طرح غربالگری بیماری‌های بدخیم زنان که در استان توسط تامین اجتماعی انجام می‌شود به عنوان یک طرح بزرگ و اثرگذار یاد کرد.

نصرتی با بیان اینکه بودجه مدیریت درمان از سال 92 تاکنون از 4هزار و 600میلیارد ریال به 7هزار و 500 میلیارد ریال افزایش یافته، گفت: تلاش کردهایم با هدف دسترسی آسان بیمه‌شدگان به خدمات درمانی، در تمامی شهرستان‌های استان، حداقل یک درمانگاه داشته باشیم. بودجه عمرانی استان در سال 92، 650 میلیارد ریال بوده و اکنون به یک هزار و 360 میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: بر اساس جمعیت 2 میلیونی استان باید در استان 10 هزار تخت بستری وجود داشته باشد که حدودا یک سوم نیاز یعنی 3 هزار و 500 تخت وجود دارد و 6 هزار و 500 تخت بستری کمبود داریم و هر تخت هزینه‌ای بالغ بر 3.5 تا 5 میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد و ایجاد تخت علاوه بر اشتغالزایی، موجب گردش مالی بسیار بالایی می‌شود و شاخص مهمی که نسبت تعداد تخت به جمعیت است را ارتقاء خواهد داد.

نصرتی از جذب 200 نفر نیرو در شرایط شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: این نیروها به طور موقت و برای کمک به حوزه درمان جذب شده‌اند و در آزمون استخدامی که در شهریور ماه برگزار می‌شود، حدود 71 نفر نیروی جدید جذب استان خواهند شد.

نصرتی به برنامه‌های هفته دولت اشاره کرد و افزود: در هفته دولت بزرگترین و استانداردترین اورژانس بیمارستانی سازمان تامین اجتماعی را در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با 1800 متر مربع مساحت و نیز درمانگاه تخصصی دو شیفته آزادشهر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز