خبرگزاری کار ایران

بخشی از مطالبات کارگران کنتورسازی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۴۸۴

منابع کارگری در کارخانه کنتورسازی از تامین منابع مالی برای پرداخت بخش از معوقات مزدی کارگران در هفته‌های آینده خبر دادند.

 شماری از کارگران کارخانه کنتورسازی قزوین در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: به دنبال اعتراضات مکرر کارگران کنتورسازی مقابل ساختمان استانداری، سرانجام معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین وعده پرداخت دو ماه از معوقات مزدی کارگران را از هفته آینده داد.

به گفته یکی از کارگران کنتورسازی قزوین، واریز دقیق کل  مطالبات کارگران بر اساس وعده ای داده شده مسئولان به درستی مشخص نیست اما از ابتدای هفته آینده بخشی از این مطالبات به حساب کارگران واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در عین حال هیچ تصمیمی برای در خواست تغییر  مالکیت این کارخانه گرفته نشده است، افزود: باتوجه به اینکه مالک فعلی کارخانه به دلیل تخلفات ارزی و اقتصادی در زندان است سرنوشت مالکیت این کارخانه و نحوه ادامه فعالیت کنتورسازی قزوین  هنوز مشخص نشده است.

این کارگر با بیان اینکه تقریبا هر هفته برای رسیدگی به وضعیت شغلی خود در مقابل استانداری جمع می‌شویم و پیگیر مطالبات خود از مسئولان استانی هستیم، در پایان گفت: چندین سال است وضعیت بلاتکلیفی داریم و علارغم آن مطالبات مزدی‌مان نیز از چند سال پیش پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز