خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد؛

افزایش سرمایه بانک رفاه به ۲۰ هزار میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۴۳۳

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با افزایش سرمایه بانک رفاه به ۲۰ هزار میلیارد تومان، قدرت و توان وام ‌دهی و خدمت رسانی این بانک به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ارتقا پیدا کرد.

 به گزارش مرکز ایلنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری  در مراسم گرامیداشت شصتمین سالروز تأسیس بانک رفاه، افزایش سرمایه بانک رفاه را ضروری دانست و گفت: امیدواریم خدمت‌رسانی به جامعه هدف بانک بیش از پیش گسترش یابد.

شریعتمداری افزود: خدمت رسانی با کیفیت به عموم مشتریان بانک ضروری است، اما کارگران شریف و بازنشستگان تأمین اجتماعی که جزء مخاطبان این بانک هستند، باید از کرامت والاتری نزد بانک برخوردار باشند و خدمات ویژه تری به آنها ارائه شود.

او با اشاره به خدمات ارزشمند بانک برای  بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأسیس باشگاه مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی یکی از مهم ترین آنها به شمار می‌رود و قابل تقدیر است.

وزیرتعاون ،کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه از ۲ به ۵ میلیون تومان و حذف ضامن، از دیگر امور با ارزشی است که در بانک رفاه کارگران انجام شده است.

شریعتمداری با قدردانی از مدیریت بانک رفاه  و تلاش بی وقفه کارکنان در خدمت رسانی، اظهارکرد: رائه طیف بسیار متنوعی از خدمات و محصولات همراه با نوآوری و خلاقیت، بالا بردن سطح کفایت سرمایه‌ و ایجاد یک بانک پاسخگو از ویژگی‌های کنونی بانک است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تدوین میثاق ‌نامه میان مدیران، کارکنان و بانک تأکید و خاطرنشان کرد: تدوین این میثاق‌نامه و آگاهی به اصول، موازین و استانداردهای عملکردی می‌تواند تأثیر ویژه‌ای بر ارتقا و اعتلای بیش از پیش بانک داشته باشد. لازم است برای نظارت بر حسن اجرای میثاق‌نامه، کمیته‌های مختلفی در بانک شکل بگیرد.

 او جلب اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه امروز همه ما بالا بردن سرمایه اجتماع ی و اعتماد عمومی است. نظام بانکی و بانک رفاه  با شفافیت عملکردی می تواند  نقش تأثیرگذاری در این حوزه داشته باشد، ایجاد سلامت و صلاح جای فساد در مجموعه نظام بانکی  این  امر مهم را به منصه ظهور می رساند .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شرایط مطلوبی فراهم شده تا دولت برخی از بدهی‌های خود را به سازمان تأمین اجتماعی بپردازد، گفت : با اعتمادی که میان دولت و سازمان تأمین اجتماعی به وجود آمده است، بسیاری از مطالبات سازمان در حال وصول است و اولین ثمره آن وصول  ۳۲ هزار میلیارد تومان منابع بوده است و ان‌شاءالله به زودی مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان دیگر وصول و محقق می‌شود.

او اضافه کرد : با وصول این میزان از مطالبات، وضعیت سازمان تأمین اجتماعی در شرایط نسبتا مطلوبی قرار می‌گیرد، در نتیجه بانک رفاه کارگران هم بیش از پیش تقویت خواهد شد و در تمامی زمینه‌های کاری و فعالیت خود موفق‌تر عمل خواهد کرد.

شریعتمداری گفت : با همت و تلاش مدیران و کارکنان ساعی و خدوم بانک رفاه کارگران، این بانک در سن ۶۰ سالگی بانکی پویا، جوان و خلاق است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از تلاش های  مدیران و کارکنانی که از بدو تأسیس منشاء اثرات خیر و مثبت بوده‌اند یاد کارکنان خدومی را که  بر اثر شیوع ویروس منحوس کرونا به دیار حق شتافتند گرامی داشت.

شریعتمداری گفت: این عزیزان که با خلوص نیت و روی گشاده در مسیر خدمت به  هم وطنان جان باختند به راستی شهدای خدمت هستند و همواره یاد و خاطره شان جاری و ساری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز