خبرگزاری کار ایران

پایان تجمع چند روزه پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۷۶

پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی که از چند روز پیش با سفر به تهران در مقابل ساختمان مجلس تجمع کرده بودند، عصر روز گذشته با وعده‌ برخی نمایندگان مجلس عازم شهرشان شدند.

 تعدادی از آموزش‌دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی که در آزمون  بیستم تیرماه سال جاری پذیرفته نشده‌اند به خبرنگار ایلنا گفتند: تجمع چند روز گذشته ما پس از آن خاتمه یافت که از طرف برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات ما وعده اصلاح طرح استخدامی را داده‌اند.

به گفته آنان، روز گذشته از طرف تعدادی از نمایندگان مجلس با آنها صحبت‌ شد و درنهایت آنها وعده دادند موضوع طرح  جذب شش هزار نفر نهضتی پذیرفته نشده را در صحن علنی مجلس مطرح کنند.

 آموزش‌دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در ادامه گفتند: برهمین اساس همه معترضان که به نیابت از جانب همه پذیرفته‌نشدگان از شهر‌های مختلف کشور برای رسیدگی به وضعیت شغلی خود به تهران آمده بودند، با اعتماد به موثر بودن این کمک نمایندگان مجلس، موقتا به تجمع اعتراضی خود پایان دادند.

آنها اظهار داشتند: در حال حاضر چند نفر از همکاران به نیابت از سایرین برای پیگیری وضعیت  استخدامی ما در تهران باقی مانده‌اند. از قرار معلوم مقرر شده بعد از ایام محرم حدود 17 یا 18 شهریور طرح اصلاح جذب آموزشیاران نهضتی را برای این شش هزار نفر در صحن علنی مجلس مطرح کنند.

گفتنی است تعداد شش هزار نفر از مجموع حدود 24 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی موفق نشدند با کسب حد نصاب نمره در آزمون استخدامی قبول شوند. بنابراین شماری از این افراد که اکثرا زنان سرپرست خانوار هستند، در اعتراض به آنچه بلاتکلیفی در وضعیت شغلی خود بعد از 10 تا 15 سال خدمت در مناطق محروم  عنوان می‌کنند از چند روز پیش تا پایان روز چهارشنبه (29 مرداد ماه) مقابل ساختمان مجلس جمع شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز