خبرگزاری کار ایران

فرماندار سقز:

مسئولان شهرستان ملزم به معرفی صندوق بیمه اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۶۷۷

معاون استاندار و فرماندار شهرستان سقز گفت: مردم شهرستان نسبت به خدمات صندوق آگاهی کافی را ندارند و تا زمانی که نسبت به آن ناآشنا باشند، موفقیت و گسترش بیمه سخت و دشوار است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، کامیل کریمیان در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان کردستان، ضمن اشاره به ضرورت و اهمیت بیمه در جوامع امروزی گفت: مردم شهرستان نسبت به خدمات صندوق آگاهی کافی را ندارند و تا زمانی که نسبت به آن ناآشنا باشند موفقیت و گسترش بیمه سخت و دشوار است.

او تاکید داد: مسئولان شهرستان ملزم به تشریح و تبلیغ مزایا و خدمات صندوق برای آشنایی بیشتر مردم با آن هستند، چرا که با آگاه سازی مردم در این راستا مرتفع کننده مشکلات اقتصادی باشیم.

کریمیان خدمات صندوق را با اهمیت دانست و گفت: صندوق دارای دستاوردهای ارزشمندی است و برای پیشبرد اهداف آن تمام سعی خود را به‌کار خواهیم بست و امیدوارم با همکاری همه جانبه و بیش از پیش بخشداران و دهیاران شاهد افزایش تعداد بیمه شده باشیم و بتوانیم برای تامین رفاه و آتیه مخاطبان قدمی برداریم.

در ادامه جبار احمدپور (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان) موفقیت و رشد چشمگر بیمه‌شدگان صندوق را مرهون زحمات فرماندار، معاونان ، بخشدار و سایر مسئولان شهرستان دانست و خواستار تداوم همکاری و تعامل مسئولان شهرستان با کارگزاران صندوق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز