خبرگزاری کار ایران

افزایش آمار جان باختگان حوادث کار در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۳۶۲

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی‌ گفت: در مدت سپری شده از سال جاری ۳۴ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، علی صفائی فرد با اشاره به اینکه همه جان‌باختگان حوادث ناشی از کار در استان مرد بودند به خبرنگاران گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۱ نفر بود، ۱۳ نفر افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: در این مدت تعداد ۴۰۲ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱ نفر زن و بقیه مرد بودند.

صفائی فرد گفت: در تیر ماه امسال نیز ۵ نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۲ نفر کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۱۳۴ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۲ نفر از آنها زن بودند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی‌ افزود: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال ۹۸ برابر با ۹۶ نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند.

وی یادآوری کرد: تعداد کل مصدومین حوادث کار مراجعه‌کننده به پزشکی قانونی آذربایجان شرقی در سال ۹۸ برابر با یکهزار و ۳۲۵ نفر بود که از این تعداد ۳۵ نفر زن و یکهزار و ۲۹۰ نفر مرد بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز