خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

عملکرد بانک رفاه در خدمت‌رسانی به کارگران قابل ستایش است

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۲۲۲

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران عنوان کرد: عملکرد بانک رفاه کارگران در خدمات‌رسانی به قشر کارگر قابل ستایش است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله دریابیگی (دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران) در دیدار با ولی‌الله محققی (مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران مازندران) از اقدامات این بانک در زمینه خدمات‌رسانی به کارگران تقدیر کرد.

او گفت: باید تلاش کرد نهادهایی مانند تامین اجتماعی و بانک رفاه که خط قرمز جامعه کارگری هستند، گام‌های بیشتری در راستای رفع مشکلات کارگران بردارند.

در این دیدار ولی‌الله محققی (مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران مازندران) گفت: در چهار ماهه اول سال ۹۹ با توجه به مشکلات ناشی از شیوع کرونا ۱۹۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به گارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران و از کارافتادگان اعطا شده که نسبت به کل سال ۹۸ رشد ۶۰ درصدی داشته است.

او عنوان کرد: با حمایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسهیلات طرح رفاه کالا با نرخ ۱۵ درصد به بازنشستگان برای خرید کالای ایرانی پرداخت شد.

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران مازندران همچنین از اعطای ۷۷۸ فقره وام ازدواج در چهار ماه اول امسال خبر داد و گفت: رقم این تسهیلات ۴۰۳ میلیارد ریال بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز