خبرگزاری کار ایران

تشکیل ستاد توسعه بیمه روستایی رشت

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۰۵۱

ستاد توسعه بیمه روستایی شهرستان رشت با حضور مسئولان این شهرستان تشکیل شد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، در این جلسه محمدعلی ویشکایی (معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری رشت) با اشاره به اهمیت و جایگاه بیمه در زندگی روستاییان و عشایر، از تلاش‌های مدیر صندوق در استان گیلان قدردانی کرد. در ادامه این جلسه هانی عارف (مدیر صندوق بیمهاجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان) به تشریح اهداف و برنامه‌های صندوق  برای تحقق سهمیه تکلیفی سال ۱۳۹۹ پرداخت.

در این دیدار مصوبات اختصاص جایگاه نصب بنر تبلیغاتی صندوق در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر شهرستان رشت با همکاری شهرداری، نصب بنر در محل دفتر دهیاری‌های شهرستان با همکاری دهیاران، دیوارنویسی در مراکز دهستان‌ها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با همکاری مدیران کارگزاری‌ها، تهیه و توزیع ۲۰ هزار بروشور تبلیغاتی صندوق بیمه اجتماعی با همکاری دهیاری‌های شهرستان رشت به تایید اعضای حاضر در جلسه رسید.

در این جلسه، فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران، شهرداران، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، مدیران کارگزاری و اعضای ستاد توسعه بیمه روستایی شهرستان رشت حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز