خبرگزاری کار ایران

کارگران هپکو خلع ید مدیریت کارخانه را مطالبه کردند

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۲۲۷

اعتراض صنفی کارگران هپکو امروز (دوشنبه ۲۷ مرداد ماه) وارد سیزدهمین روز شد. کارگران این واحد همچنان دست از کار کشیده و بر تعیین تکلیف وضعیت کارخانه پافشاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران معترض کارخانه هپکو در اراک  ۲۷ مرداد در سیزدهمین روز از اعتراضات خود، با انتقاد از وضعیت تولید در کارخانه، خواستار خلع ید مدیریت کارخانه شدند.

یکی از کارگران شاغل در شرکت هپکو به ایلنا گفت: کارگران هپکو اراک امروز خلع ید مدیریت کارخانه را مطالبه کردند.

او با بیان اینکه با گذشت ۸ ماه از آغاز فعالیت مدیریت کنونی، هنوز اقدامی در جهت راه‌اندازی تولید در این کارخانه صورت نگرفته و کارگران به حال خود رها شده‌اند، افزود: در سال جاری که به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، مدیریت جدید هیچ برنامه‌ای در زمینه تولید ندارد و در حال حاضر حدود ۵۳ روز است که در کارخانه حضور فیزیکی ندارد.

معترضان در خاتمه تاکید کردند: باتوجه به اینکه در حال حاضر شاهد واگذاری  شرکت هپکو به تامین اجتماعی هستیم از مسئولان این سازمان درخواست داریم هرچه سریعتر با خلع ید مدیران فعلی هپکو، افرادی لایق و اهل فن را در راس مدیریت کارخانه منصوب کنند تا هرچه سریعتر تولید در این واحد صنعتی بزرگ آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز