خبرگزاری کار ایران

تایید استراحت پزشکی بیمه‌شدگان مبتلا به کرونا الکترونیکی شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۹۸۹

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تایید استراحت‌های پزشکی بیمه‌شدگان و بیماران مبتلا به کرونا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی محمدی با اشاره به تحولات اخیر در حوزه دیجیتال سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: به لحاظ جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی، جلوگیری از ترددهای غیرضرور، حفظ و صیانت از سلامتی بیمه شدگان و کارکنان سازمان و به منظور تسریع و تسهیل در پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه‌شدگانی که به استناد گواهی پزشک معالج و مستندات مراکز آزمایشگاهی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تست PCR آنان مثبت اعلام شده، تا پایان عادی شدن وضعیت، به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان تصریح کرد: بیمه شدگانی که نیاز به تایید استراحت پزشکی دارند، حتی الامکان باید با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت غرامت دستمزد و بارگذاری مدارک و مستندات پزشکی مربوطه اقدام کنند.

او تاکید کرد: چنانچه دوره گواهی استراحت پزشکی ارائه شده ۱۵ روز و کمتر باشد، استراحت پزشکی مذکور می‌بایست بدون انجام تشریفات اداری پرداخت شود.

 محمدی افزود: در صورتی که بیمه شده مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شده باشد، پرداخت غرامت دستمزد مربوط به استراحت پزشکی متصل به ایام بستری تا سقف یک ماه بدون نیاز به تایید مراجع معتمد پزشکی سازمان بلامانع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز