خبرگزاری کار ایران

کارگران پسماند صفیره اهواز مقابل سازمان پسماند تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۰۳۳

صبح امروز شماری از کارگران پیمانکاری سایت پسماند صفیره اهواز در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت شغلی و مطالبات مزدی‌شان مقابل ساختمان سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری گفتند: شماری از کارگران  سایت پسماند صفیره اهواز که در بخش  غیزانه قرار دارد در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت شغلی و مطالبات خود مقابل ساختمان سازمان پسماند شهری اهواز واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی تجمع کردند.

این کارگران مدعی‌اند: مسئولان شهری اهواز از دهم تیر ماه سال جاری فعالیت سایت  پسماند «صغیره» را متوقف کرده و هیچ برنامه‌ای برای ادامه فعالیت آن ندارند بنابراین کارگرانی که غالب آنها را زنان و زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، با مشکل بیکاری و تامین معاش روبرو شده و هیچ خبری از پرداخت مطالبات مزدی آنها نیست.

از قرار معلوم این کارگران که دو ماه حقوق و بیمه آنها در سال جاری پرداخت نشده، خواستار دخالت شهرداری برای تعیین تکلیف و بازپس‌گیری حقوق ماهانه‌شان از پیمانکار هستند.

کارگران پسماند سایت صغیره اهواز در ادامه مشکلات خود  گفتند: پیمانکار پرداخت نشدن صورت وضعیت‌های مالی خود را بهانه‌ای قرار داده تا حقوق کارگران را پرداخت نکند و مسئولان شهری هم با نادیده گرفتن کارگران پسماند، پاسخگوی مطالباتشان نیستند.

آنها در خاتمه تصریح کردند: طی روزها و هفته‌های گذشته که پیگیر وضعیت شغلی و پرداخت مطالبات مزدی خود از کارفرمای شرکت پیمانکاری بودیم، هیچ مسئولی از شهرداری پاسخگوی مطالبات ما نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز