خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۲۸

طی حکمی از سوی مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی (حسین امیری‌گنجه) به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ، در این حکم آمده است:

جناب آقای حسین امیری‌گنجه

سلام‌علیکم

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد و در راستای نیل به اهداف تبیین‌شده به ویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تامین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایید.

مصطفی سالاری

شایان ذکر است حسین امیری‌گنجه متولد سال ۱۳۴۶ است و در سوابق خدمتی وی مدیر کل استان گیلان، رئیس شعبه ۲ خراسان رضوی، مدیر کل استان گلستان، مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان تامین اجتماعی، سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان تامین اجتماعی و ... دیده می‌شود.

وی دارای دکترای مدیریت کسب و کار و مولف چندین کتاب از جمله تجربیات ماندگار، برنامه‌ریزی استراتژیک و عملیاتی در سازمان تامین اجتماعی و استراتژی تامین اجتماعی با رویکرد سه‌وجهی می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز