خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تعلل در پرداخت کامل مطالبات بازنشسته‌های مخابرات راه دور شیراز/ سهامدار شرکت باید زودتر وارد عمل شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۹۸۴

نماینده کارگران بازنشسته شرکت مخابرات راه دور شیراز از تعلل سهامدار این شرکت در زمینه پرداخت کامل مطالبات بازنشستگان خبر داد.

«هاشم شمشیری» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سفر خردادماه «ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه به استان فارس برای پیگیری پرداخت مطالبات کارگران بازنشسته شرکت مخابرات راه دور شیراز، گفت: باوجود گذشت 2 ماه از سفر استانی رئیس قوه قضاییه، به اذعان دادگستری تنها یک سوم مطالبات بازنشستگان از سوی سهامدار به حساب دستگاه قضایی واریز شده است.

وی افزود: این در حالی است که سهامدار باید زودتر از اینها مطالبات بازنشستگان را پرداخت می‌کرد؛ چراکه از طرفی می‌خواهد کارخانه را که هم اکنون به صورت کامل تعطیل است، راه‌اندازی کند. راه‌اندازی کارخانه به مراتب هزینه‌های بیشتری نسبت به مطالبات بازنشستگان دارد که میزان آن با در نظر گرفتن خسارت تاخیر و تادیه، 35 میلیارد تومان است.

نماینده کارگران بازنشسته شرکت مخابرات راه شیراز با بیان اینکه مطالبات کارگران بازنشسته مخابرات راه دور شیراز، در قیاس با حجم سرمایه‌گذاری در شرکت ناچیز است، گفت: تنها شرط بازنشستگان برای راه‌اندازی کارخانه پرداخت طلب آنهاست و چیز بیشتری را درخواست نکرده‌‌ایم؛ از این جهت، تعلل در پرداخت مطالبات به معنای تحقق نیافتن یا دیرتحقق یافتن سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی خطوط تولید مخابرات راه دور شیراز است. بنابراین سهامدار باید زودتر وارد عمل شود و پرداخت کامل مطالبات را عملی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز