خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس خانه احزاب به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۶۲۱

رئیس خانه احزاب ایران در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، پیام شهاب‌الدین صدر به این شرح است:

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار را بر تمامی اهالی قلم که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و قلم را سالح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقالل و آزادی قرار می‌دهند، تبریک عرض می نمایم.

به یادگار ماندن صحنه های دفاع مقدس و وقایع آموزنده دوران چهل ساله انقلاب محصول زحمات این راویان انقلاب اسلامی است.

چنین روزی به نام تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی نامگذاری شده است تا با آگاهی بخشی خود، روح امید را به کالبد جامعه بدمند.

روز خبرنگار، فرصت ارزشمندی برای بازخوانی کارنامه درخشان و تقدیر از جامعه محترمی است که لحظه ای از انجام رسالت مقدس خود دریغ نورزید و نقش حیات بخش خود را به بهترین شکل در جامعه ایفا کرده اند.

رشد و توسعه فرهنگی جامعه و فراهم نمودن هرچه بهتر بستر مردم سالاری دینی و جامعه مدنی، مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم عزیزمان می باشد. آنها که حرمت انسان، اندیشه و قلم را پاس می‌دارند و زندگی خود را در راه رساندن پیام های آزادی بخش و آگاهی رسانی صحیح به جامعه بشری به نمایش می گذارند.

جامعه خبری عزیز کشورمان، همچون گذشته پر نشاط، با انگیزه، هدف دار و پایبند به ارزش های اسلامی است و الگوی اطالع رسانی انسانی و حق طلبانه را در برابر چشم جهانیان به نمایش می گذارد.

خبرنگاران؛ وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش می باشند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فکری و فرهنگی جامعه، مرهون تلاسهای شبانه روزی آنان است.

خانه احزاب ایران ضمن تبریک این روز به خبرنگاران محترم و ارج نهادن به تلاش طلیه داران ارتباط و آگاهی در جامعه؛ اطالع رسانی صحیح، درست انگاری، امانتداری و اخلاق را از شاخصه های اصلی این حرفه عزیز می‌داند و آمادگی خود را جهت همکاری و برگزاری نشست های منظم با این قشر فرهیخته اعلام می دارد تا با بررسی مطالبات، مشکالت صنفی و شغلی این قشر گرامی بویژه حق سختی کار مورد رصد واقع شود و هر مسئول به قدر توان خود برای کاهش این مشکالت برنامه ریزی نماید.

خبرنگاران عزیزمان، در این روزها که جامعه با ویروس کرونا درگیر است، همانند جهادگران عرصه سلامت در صف مقدم اطلاع رسانی مشغول به خدمت هستند که تلاش آنان در آگاهی بخشی به جامعه حائز اهمیت جدی می باشد و فرصت را مناسب می دانم و از جایگاه خانه احزاب ایران و کلیه احزاب، گروه ها و گرایش های سیاسی این روز را به تلاشگران عزیز حامعه خبری کشور تبریک عرض می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز