خبرگزاری کار ایران

گودرزی در تذکر شفاهی:

وزیر بهداشت به نحوه ناعادلانه پرداخت حق‌الزحمه کادر درمان در شرایط کرونا رسیدگی کند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۵۳

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر وزیر بهداشت به نحوه ناعادلانه پرداخت حق الزحمه کادر درمان در شرایط کرونا شد.

به گزارش ایلنا؛ «عباس گودرزی» در نشست علنی امروز (یکشنبه، 19 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن عرض تسلیت شهادت خانم شیرویه، مسئول حوزه کرونای بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد، گفت: وزیر بهداشت و درمان باید نسبت به پرداخت حق الزحمه نیروهای بیمارستانی در حوزه شهرستانی و میان نیروها که بی‌عدالتی وجود دارد، توجه کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: همچنین نیروهای طرحی که امروز مشغول خدمت رسانی هستند باید با نیروهای طرحی که در دوران غیرکرونایی در بیمارستان ها فعال بودند، متفاوت دیده شوند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی کشور بیان داشت: لازم است رشته های دانشکده شهرستان بروجرد، افزایش یابد که سال قبل دستور کتبی وزیر راه داشت اما کوتاهی شد.

گودرزی همچنین خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار پرداخت حقوق معوق معلمان اعزامی خارج از کشور، افزایش حقوق کارمندان کتابخانه ها مشابه سایر دستگاه‌های اجرایی و ارتقا و تبدیل وضعیت نیروهای صداوسیما که در خط مقدم رسانه هستند، شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: راهآهن شهرستان بروجرد، مصوبه کمیسیون ماده 23 و ردیف بودجه ملی دارد لذا هیچ توجیهی برای تعلل پذیرفته نیست و باید احداث این پروژه مهم آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز