خبرگزاری کار ایران

در کردستان اتفاق افتاد؛

معرفی ۷۰ کارگزاری بیمه اجتماعی برای دریافت وام

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۰۴۸

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان از معرفی ۷۰ کارگزاری این استان برای دریافت تسهیلات به بانک عامل خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، جبار احمدپور گفت: اعطای وام به کارگزاری‌ها در راستای تجهیز آنها سیاستی است که در این صندوق دنبال‌ می‌شود. هدف‌گذاری ما در سال‌های اخیر این بوده که هر چه بیشتر امکان استفاده از فناوری ارتباطات را در کارگزاری‌های خود فراهم کنیم که این مهم در نهایت به نفع جامعه هدف ماست.

او ادامه داد:  در حال حاضر کل فرآیند بیمه پذیری از حالت دستی خارج شده و در بحث مستمری فوت یا از کارافتادگی هم ۹۰ درصد کارها از طریق فناوری ارتباطات صورت می‌گیرد. پیش‌بینی می‌شود در چند سال آینده هیچ پرونده فیزیکی در این صندوق نباشد و این از طریق توسعه سامانه صبا امکان‌پذیر است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان تصریح کرد: همه این کارها با تجهیز کارگزاری‌ها امکان‌پذیر است. در واقع کارگزاری‌ها برای استفاده از فناوری نیازمند ابزارهایی هستند و وام در نظر گرفته شده برای تهیه این ابزارهاست.

او با بیان اینکه ۷۰ کارگزاری استان برای دریافت این وام به بانک عامل معرفی شده‌اند، گفت: دریافت این وام که بر اساس رتبه کارگزاری‌ها از ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان است، تضامین خاصی نمی‌خواهد و بازپرداخت آن از طریق حق‌الزحمه ای که کارگزاری‌ها دریافت می‌کنند، امکان‌پذیر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز