خبرگزاری کار ایران

گلایه کارگران شهرداری لوشان ازسکوت مسئولان/ شش ماه حقوق نگرفته‌ایم!

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۰۲۰

بیش از ۸۰ نفر از کارگران مجموعه شهرداری لوشان در استان گیلان از پرداخت نشدن شش ماه حقوق و مطالبات خود گلایه مندند.

تعدادی از کارگران شهرداری لوشان واقع در استان گیلان در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: عدم پرداخت منظم دستمزد در مجموعه شهرداری لوشان مشکلات خانوادگی و معیشتی زیادی برای  کارگران به وجود آورده است. 

این کارگران می‌گوید: اغلب کارگران به علت عدم پرداخت منظم دستمزدها با مشکل رو‌به رو هستند. طی این مدت از همه آشنایان قرض کرده‌ایم. به علت مشکلات مالی شهرداری و پرداخت نشدن شش ماه از دستمزدهایمان نسبت به هزینه‌های واقعی زندگی، هر روز سفرهایمان به نسبت روز قبل کوچکتر می شود و در عین حال در خانواده ما تفریح به کلی فراموش شده است.

این کارگران که برای دریافت معوقات مزدی خود بارها به نهادهای مسئول مراجعه کرده‌اند، هنوز پاسخی دریافت نکرده اند.

 به گفته این کارگران، برخی از همکاران آنها در پرداخت اجاره خانه و هزینه‌های روزمره زندگی مشکل دارند و برای گذران امور مجبور به قرض شده‌اند.

این کارگران همچنین نگران پرداخت حق بیمه‌های خود هستند و می‌گویند نمی‌دانیم چند ماه حق بیمه‌های ما به حساب تامین اجتماعی واریز نشده است.

معوقات کارگران شهرداری لوشان در حالی پرداخت نشده که مجموعه شهرداری، کمبود نقدینگی و نداشتن اعتبار ریالی کافی را دلیل این تاخیر می‌داند.

 کارگران شهرداری لوشان  با اشاره به اینکه آنها به دلیل ترس از اخراج توان  اعتراض ندارند، گفتند: وقتی کارگر حامی ندارد مسلما  اعتراضات‌ او هم به جایی نمی‌رسد. در عین حال از مسئولان در شهرستان گله‌مندیم که سکوت اختیار کرده و در پیگیری مطالباتمان هیچ واکنشی جدی از خود نشان نمی‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز