خبرگزاری کار ایران

ربیعی خبر داد؛

اجماع اعضای کمیسیون اقتصادی دولت برای تصویب حق مسکن کارگران

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۶۹۹

ربیعی درباره علت تعلل دولت در تصویب حق مسکن کارگران اظهار داشت: پیگیری‌ها نشان می‌دهد در اولین جلسه کمیسیون این موضوع با نظر موافق و اجماع اعضا در خصوص میزان پیشنهادی وزارت کار مورد تائید قرارگرفته است.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت درباره علت تعلل دولت در تصویب حق مسکن کارگران و اینکه طبق گفته‌ وزیر کار حق مسکن می‌بایست از تیر ماه به حقوق کارگران افزوده می‌شد اما اکنون ۱۱ مرداد ماه است و هنوز مصوبه حق مسکن تصویب نشده است و این مسئله نگرانی جامعه کارگری را فراهم آورده است، اظهار داشت: حق مسکن کارگران تابعی از حداقل دستمزد است که در اوایل سال مشخص می‌شود و حق مسکن نیز باید به تصویب دولت برسد و لذا همواره در فرآیندهای کمیسیون‌های دولت بوده و با تأخیر مورد تصویب قرار می‌گیرد که این امر در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفته است.

وی افزود: پیگیری‌ها نشان می‌دهد در اولین جلسه کمیسیون اقتصادی این موضوع با نظر موافق و اجماع اعضا در خصوص میزان پیشنهادی وزارت کار مورد تایید قرار گرفته است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: به علت اولویت چند دستور کار فوق‌العاده در خصوص مسائل مهم کشور ازجمله موضوع مالیات بر خانه‌های خالی و چند موضوع مهم دیگر، این امر در دستور کار بعدی کمیسیون قرار دارد که قطعاً پس از فرآیند کمیسیون در دولت تصویب و در زمان مناسب عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز