خبرگزاری کار ایران

وعده پرداخت مطالبات کارگران شهرداری بندر امام عملی نشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۶۸۴

در حالی که قرار بود بخشی از مطالبات مزدی کارگران خدماتی وفضای سبز شهرداری بندر امام خمینی (ره ) در روز های گذشته پرداخت شود به‌رغم وعده‌های مسئولان شهری، این پرداختی انجام نشد.

جمعی از کارگران خدماتی وفضای سبز شهرداری بندر امام خمینی (ره ) در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت مطالبات مزدی خود خبر دادند.

این کارگران که گفته شده تعداد آنها حدود ۸۰۰نفر است، گفتند: مهمترین موضوع در شهرداری بندر امام  که باعث تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شده است، مربوط به کمبود منابع مالی شهرداری می‌شود که باعث شده صورت وضعیت های مالی پیمانکاران به موقع پرداخت نشود.

کارگران اظهار داشتند: با پیگیری این موضوع از سوی کارگران، برخی مدیران شهری در روز ششم تیرماه وعده کرده بودند یک ماه از معوقات مزدی کارگران را در روز های آینده پرداخت می کنند و منابع مالی آن هم تامین شده است .

به گفته آنها؛ شهردار تمام تلاش خود را برای پرداخت مطالبات کارگران انجام می‌دهد اما این بدهی‌ها مربوط به سالهای گذشته و زمانی است که مسئولان وقت آن را به‌صورت جدی پیگیری نکرده بوند و امروز تبعات آن متوجه کارگران شده است.

کارگران درباره مطالبات خود تصریح کردند: در حال حاضر کارگران شهرداری بندر امام حدود ۸ ماه مطالبات معوقه دارند که این موضوع آنها را در شرایط سخت مالی قرار داده است.

براساس ادعای کارگران،بخشی از این مطالبات مربوط به سنوات گذشته است و شهرداری بندر امام خمینی (ره) هنوز معوقات مزدی آنها را نپرداخته‌ است.

کارگران شهرداری  بندر امام  گفتند: بارها برای دریافت مطالبات خود به دفتر شهردار و شورای شهر مراجعه کرده‌ایم، اما تاکنون پاسخ روشنی نگرفته‌ایم و علارغم وعده‌های داده شده از سوی مسئولان مشخص نیست چه زمانی قرار است شهرداری، مطالبات ما را پرداخت کنند.

کارگران شهرداری بندر امام  تاکید کردند: مطالبات ما مربوط به سه ماه معوقات مزدی سال جاری است و الباقی مربوط به سنوات گذشته است .در واقع آخرین حقوقی که به حساب کارگران واریز شده حقوق فروردین ماه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز