خبرگزاری کار ایران

گلایه رانندگان تاکسی شهر تهران از کندی روند پرداخت تسهیلات کرونا/ اقلام بهداشتی بسیار محدود توزیع شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۸۱۶

جمعی از رانندگان تاکسی شهر تهران از کندی روند پرداخت تسهیلات کرونا به تاکسیرانان و پایین بودن تعداد دفعات توزیع وسایل اقلام بهداشتی، برای حفظ سلامتشان در برابر کرونا، انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ از بهمن ماه سال گذشته که ورود کرونا به کشور به صورت رسمی مورد تایید مقام‌های وزارت بهداشت قرار گرفت و تردد مسافران شهری در سطح شهر کاهش یافت، رانندگان تاکسی خواهان پرداخت تسهیلات معیشتی شدند. 

با این حال، تنها پس از گذشت ۳ ماه اعلام شد که رانندگان تاکسی برای دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی ثبت نام کنند. این در شرایطی است که رانندگان تاکسی شاغل در سطح شهر تهران می‌گویند که تا امروز (شنبه/۱۱ مرداد) این تسهیلات به دستشان نرسیده است. 

جمعی از این رانندگان در تماس با ایلنا، با اعلام این خبر، یادآور شدند: سازمان تاکسیرانی باید در این زمینه فعالانه وارد می‌شد و اجازه نمی‌داد که پرداخت تسهیلات به متقاضیان با کندی مواجه شود؛ در حالی که سقف تسهیلات تنها ۶ میلیون تومان است. 

آنها افزودند: به نظر می‌رسد که تاکسیران‌ها آخرین گروهی هستند که دولت قصد پرداخت تسهیلات به آنها را دارند؛ در حالی که ما اولین گروهی بودیم که درآمدهای خود را بر اثر شیوع کرونا از دست دادیم و بیکار شدیم؛ حتی ده‌ها نفر از همکارانمان به کرونا مبتلا شدند. 

در همین حال تاکسیران‌های شهر تهران نسبت به پایین بودن تعداد دفعات توزیع وسایل اقلام بهداشتی میان خود گلایه دارند. آنها در این مورد، گفتند: اقلامی مانند حفاظ پلاستیکی جدا کننده راننده و مسافر، بسیار محدود توزیع شده‌اند. ماسک و الکل هم بسیار محدود توزیع شده‌اند. بسیاری از همکارانمان از ماسک‌هایی که خود خریده‌اند،‌ استفاده می‌کنند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز