خبرگزاری کار ایران

جمعی از کارگران ساختمانی:

تامین اجتماعی منابع خود را در اختیار کارگران قرار دهد نه پزشکان!

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۶۸۲

کارگران ساختمانی می‌گویند تامین اجتماعی بایستی منابع خود را در اختیار کارگران قرار دهد نه پزشکان!

به گزارش خبرنگار ایلنا، جبران حق‌الزحمه پزشکان و کارگزارای‌ها به دلیل خسارات ناشی از کرونا توسط تامین اجتماعی، موجب انتقاد کارگران شده است.

کارگران ساختمانی کردستان در این رابطه می‌گویند: در شرایطی که ماههاست بیکاریم و به ما کارگران ساختمانی بیمه بیکاری تعلق نمی‌گیرد، سازمان تامین اجتماعی جبران حق‌الزحمه پزشکان و کارگزاری‌ها را در دستور کار قرار داده است.

به گفته این کارگران، منابع ریالی سازمان از اندوخته کارگران تامین شده و بایستی در شرایط بحرانی، صرف رفاه حال کارگران شود نه اینکه این منابع در اختیار پزشکان قرار بگیرد!

کارگران ساختمانی انتطار دارند در شرایطی که متعاقب رکود ساخت و ساز، کرونا موجب بیکاری آنها شده، سازمان تامین اجتماعی منابعی را برای بیمه بیکاری ساختمانی‌ها در نظر بگیرد.

در عین حال، پرستاران و سایر گروه‌های بیمه شده نیز از عملکرد معاونت درمان سازمان در تخصیص بودجه برای جبران حق‌الزحمه پزشکان انتقاد دارند.

در اسفندماه، بعد از آمدن کرونا، جبران حق‌الزحمه پزشکان و همچنین کارگزاری‌ها در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز