خبرگزاری کار ایران

۵۰ تعاونی در خوزستان وسایل پیشگیری از کرونا تولید می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۸۱۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از فعالیت ۵۰ تعاونی استانی در تولید انواع ماسک، گان، البسه بیمارستان، روتختی، لباس‌های ایزوله، کیت آزمایشگاهی و ماسک کربن اکتیو خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین در حاشیه پنجمین کمیته متناظر بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی استان- که با حضور برخی از شرکای اجتماعی و نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت، تامین اجتماعی و شهرداری اهواز، با موضوع مجموع اقدامات انجام شده درباره پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط‌های کارگری و اجرای صحیح دستور العمل‌های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا برگزار شد- نقش تعاونی‌ها را در مقابله با ویروس کرونا پررنگ دانست.

او افزود: در این زمینه ۵۰ شرکت تعاونی در تولید انواع ماسک، گان، البسه بیمارستان، روتختی، لباس‌های ایزوله، کیت آزمایشگاهی و ماسک کربن اکتیو نقش فعالی داشته‌اند.

غمگین تصریح کرد: برخی تعاونی‌ها خط تولید خود را عوض کردند و به صورت جهادی در مسیر کمک به مردم و تولید ملزومات جامعه پزشکی فعالیت دارند که در این خصوص دو شرکت تعاونی تولید الکل طبی خرمشهر با تولید شبانه‌روزی الکل و تعاونی دانش‌بنیان پویا مکانیک صاحبی دزفول با تولید روزانه ۸ هزار ماسک کربن اکتیو و ده هزار ماسک ساده موفق به ثبت رکورد در تولید این محصولات شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اضافه کرد: تعاونی های پوشاک شهرهای اندیمشک، دزفول، خرمشهر، شادگان و... نیز در این زمینه اثربخش بودند و موفق شدند ۷۹۹ موقعیت شغلی ایجاد کنند.

او بر اثر بخشی حضور تعاونی‌ها در مقابله با شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: یکی از مزیت‌های تعاونی‌ها ارایه کالای بی‌واسطه و از تولید به مصرف به جامعه هدف و جلوگیری از بروز پدیده احتکار است.

غمگین با تاکید بر لزوم حمایت از شرکت‌های تعاونی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری شاهد پویایی شرکت‌های تعاونی در همه زمینه‌های تولیدی برای نیازهای مردم در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز