خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی:

گسترش خدمات به اقشار ضعیف از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۰۷۱

استاندار گلستان گفت: گسترش و توسعه خدمات به روستائیان، عشایر و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، هادی حق‌شناس در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان گلستان، گفت: بهره‌مندی مردم از بیمه بازنشستگی، خدمات درمانی و تأمین رفاه اجتماعی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی توسعه پایدار هر کشور محسوب می‌شود.

او خدمات بیمه اجتماعی این صندوق را بسیار ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: گسترش و توسعه خدمات به روستائیان، عشایر و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید است.

حق شناس با اشاره به اهمیت کمک دولت در پرداخت حق بیمه روستائیان و عشایر تصریح کرد: باید اهمیت این موضوع در جلسات شورای اداری استانداری برای مدیران حوزه‌های مختلف شهری و روستایی تبیین شود تا بتوانیم از محل پوشش حداکثری بیمه روستائیان و عشایر و یارانه پنهان دولت، رفاه و آسایش بیشتری را برای مردم استان فراهم آوریم.

در ادامه این جلسه، دانیال پولادند (مدیر صندوق بیمه اجتماعی گلستان) با اشاره به آمار مستمری‌بگیران صندوق و گفت: تا کنون بیش از دو هزار و سیصد خانوار بیمه شده روستایی و عشایری از مستمری‌های صندوق برخوردار شده‌اند.

 او ارائه خدمات در دسترس و مطلوب با حفظ کرامت انسانی را از اهداف صندوق برشمرد و گفت: 69 کارگزار  در سطح استان عملیات ثبت نام افراد واجد شرایط را بر عهده دارند، همه کشاورزان و افراد ساکن در روستاها و مناطق عشایری غیر مزدبگیر می‌توانند در این صندوق بیمه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز