خبرگزاری کار ایران

افتخاری اعلام کرد:

ارائه دور جدید تسهیلات خرید به بازنشستگان کشوری/ تکمیل جهیزیه فرزندان بازنشستگان با اقساط پنج ساله

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۷۲

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای 9 طرح معیشتی و رفاهی تدارک دیده‌شده از سوی این صندوق برای بهبود وضعیت بازنشستگان و فرزندان آنان در شرایط کنونی اقتصادی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «اکبر افتخاری» با اشاره به رونمایی از درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری و قرعه‌کشی جوایز طرح یاری، افزود: گام اول صندوق بازنشستگی کشوری در این جهت، امضای تفاهمنامه سه‌جانبه با بانک صادرات ایران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تحت عنوان طرح «یاری» در اسفندماه گذشته بود که طبق آن، در سه مرحله مبلغ یک میلیون و 200هزار تومان به صورت وام کوتاه‌مدت با نرخ سود دو درصد در کارت بانکی بازنشستگان واریز می‌شود تا از این طریق، بتوانند از فروشگاه‌های رفاه به شکل اقساطی کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنند.
 
وی با اشاره به اجرای گام اول این طرح در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه سال جاری و بازپرداخت وام‌ها تا پایان تیرماه، از آغاز مرحله دوم اجرای طرح «یاری» از ابتدای مردادماه به مدت یک ماه و قابل تمدید برای یک ماه دیگر خبر داد و گفت: طبق تفاهمنامه، این طرح تا پایان سال جاری یک بار دیگر هم اجرا خواهد شد و امیدواریم اعطای این تسهیلات در سال‌های آینده نیز ادامه یابد.
 
افتخاری اجرای این طرح را نمونه‌ای از کار تیمی میان سه مجموعه بزرگ اقتصادی و اجرایی کشور دانست که به‌سرعت و در کمترین زمان اجرا شد و نشان داد اگر بتوانیم کمک سایر مجموعه‌های اقتصادی کشور را جلب کنیم، حتی در شرایط محدودیت منابع هم می‌توانیم برای بهبود معیشت بازنشستگان منابع لازم را تامین کنیم.
 
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه وام ضروری به بازنشستگان بعنوان اقدام دیگر این صندوق در جهت ارائه تسهیلات معیشتی و رفاهی یاد کرد و گفت که رقم پرداختی این تسهیلات از مردادماه از هفت به 10 میلیون تومان افزایش یافته و ماهانه به 25هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران پرداخت می‌شود.
 
وی همچنین از پرداخت 20میلیون تومان تسهیلات وام ازدواج به هزار تن از فرزندان بازنشستگان در هر فصل خبر داد و گفت که به‌زودی طرحی برای خرید کالاهای ماندگار و لوازم خانگی بازنشستگان و تکمیل جهیزیه فرزندان آنان با اقساط پنج ساله را نیز اجرا خواهیم کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز