خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری مریوان خطاب به شهردار جدید:

دیگر چرخ زندگی‌مان نمی‌چرخد!

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۴۰۱

کارگران شهرداری مریوان در نامه‌ای خطاب به شهرداری که یک نسخه از آن برای ایلنا ارسال شده، خواستار توجه به وضعیت مزدی و حقوقی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای اخیر آراس قاسمی از سوی شورای شهر مریوان به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد. کارگران شهرداری مریوان که ماه‌هاست مطالبات مزدی آنها پرداخت نشده است، در نامه‌ای خطاب به شهردار جدید و شورای شهر، خواستار توجه به اوضاع معیشتی خود شدند.

در این نامه آمده است: آیا معوق ماندن چندین ماهه حقوق و تلنبار شدن اضافه‌کاری‌های چندین ساله و پرداخت حقوق طی دو مرحله، واقعا کار درستی است؟ از شهردار محترم عاجزانه خواهشمندیم گام اساسی در خصوص وضعیت حقوق‌هایمان بردارید و هزاران بار تقاضامندیم حقوق‌ها رابه طور کامل با اضافه‌کاری پرداخت کنید. به خدا دیگر چرخ زندگی نمی‌چرخد. وضعیت‌مان وخیم است، لطفا کاری کنید. با اقتصاد ویران‌کننده و قیمت اجناس و کرایه های سر به فلک کشیده، توان چرخاندن زندگی را نداریم.

در ادامه این نامه خطاب به شهردار مریوان می‌خوانیم:  لطفا کارگران خود را دریابید که جز شهرداری منبع درآمدی نداریم؛ ما هزاران بار از شما خواهشمندیم که حقوق‌هایمان رابه طور کامل وسروقت پرداخت کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز