خبرگزاری کار ایران

در نشست‌ مشترک مسئولان تأمین‌ اجتماعی قم و تشکل‌های کارگری و بازنشستگی مطرح شد؛

تعامل با تامین اجتماعی برای بیمه کارگران ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۳۶۴

نشست مشترک مدیران کل بیمه و درمان تأمین اجتماعی استان قم با نمایندگان تشکل‌های کارگری و بازنشستگی برگزار شد.

 به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل ورابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این نشست مشترک که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، علی اصغر دادخواه مدیرکل، داود علیمحمدی مدیر درمان تامین اجتماعی قم و اعضای هیات مدیره‌های تشکل‌های کارگری و بازنشستگی استان نیز حضور داشتند.

سخنگوی انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور با بیان این که مجموعه بیمه و درمان تامین اجتماعی در استان قم جزو بهترین مجموعه‌های خدمت رسان سازمان است، تصریح کرد: تعامل فی مابین مدیران و کارکنان تامین اجتماعی قم می‌تواند الگویی مناسب برای سایر همکاران کشوری باشد.

عباس شیری خاطرنشان کرد: تعامل خوب و تاثیرگذار میان کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان قم با اداره کل تأمین اجتماعی استان، باعث کاهش میزان شکایات و ایجاد رضایتمندی کارگران شده است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم نیز در این نشست مشترک گفت: خدمات تامین اجتماعی در سال‌های اخیر در استان قم چشمگیر بوده و در شاخص‌های رشد و توسعه تامین اجتماعی در قم با افزایش قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو هستیم که ناشی از تلاش همکاران و نگاه خاص سازمان در بسط و گسترش تامین اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه است.

علی اصغر دادخواه برگزاری نشست‌های مشترک با نمایندگان تشکل‌های کارگری و بازنشستگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اینگونه نشست‌ها موجب نزدیکی فکر‌ها و اطلاع از دغدغه طرفین در موضوعات مربوطه می‌باشد.

اوافزود: تعامل بین تشکل‌های کارگری و بازنشستگی استان قم با اداره کل تأمین اجتماعی استان، بسیار رضایت‌بخش است.

مدیر درمان تامین اجتماعی قم در این نشست مشترک اظهار کرد: از تشکل‌های کارگری و بازنشستگی در استان قم درخواست داریم مثل همیشه پشتیبان و یاور تامین اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت به کارگران باشند.

 داود علیمحمدی (مدیر درمان تامین اجتماعی قم) گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خدمت در مراکز درمانی ملکی سازمان به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در قم به صورت رایگان ارائه شده است.

در این نشست، اعضای هیات مدیره‌های تشکل‌های کارگری و بازنشستگی به ارائه نقطه نظرات خود در راستای خدمت بهتر به مردم پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز