خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری:

‌کشف پیکر مطهر شهید گمنام با لباس وزارت کار، همت و انگیزه ما را دوچندان کرد

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۰۵۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، نوشت: اطمینان داشته باشید که‌ کشف پیکر مطهر این شهید گمنام عزیز و والا مقام با لباس وزارت کار و امور اجتماعی در روز تامین اجتماعی پیام رسایی به اینجانب و قاطبهی همکاران عزیزم داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی در نامه‌ای خطاب به سردار «سیدمحمد باقر زاده»، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، نوشت: ما همگی مکلفیم در شرایط خطیر کنونی کشور بیش از پیش در جهت کاهش آلام اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم و در مسیر آرمانها و راه شهدا قدم برداریم که در محضر این عزیزان شرمنده نباشیم.

متن نامه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امام خمینی (ره): مفقودین عزیز محور دریای بیکران خداوندی اند و فقرای ذاتی دنیای دون در حسرت مقام والایشان در حیرتند.

برادر ارجمندم،سردار سید محمد باقر زاده

فرمانده محترم کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح

با عرض سلام و احترام

پیام و روایت تصویری امروز حضرتعالی در فراز منطقه عملیاتی فکه را دیدم. روایت زیبا و خالصانه حضرتعالی دل هر شنودهای را با خود به وادی ایثار و از خودگذشتگی میبرد. در همه آنات این روایت بلیغ و شیوا  آیه ۱۹۶ سوره آل عمران را با خود مرور کرده و کشف بعضاً اعجاب آور ابدان‌ مطهر شهدای دفاع مقدس را در ذهن مجسم‌ و به یاد میآوردم ، که همواره در مقاطع مختلف زمانی این شهیدان بزرگوار پیامی را به ما منتقل کرده‌اند. می‌دانم که می‌دانید و به خاطر دارید که شما و همه جان برکفان تفحص حق بزرگی بر گردن اینجانب دارید. 

اطمینان داشته باشید که‌کشف پیکر مطهر این شهید گمنام عزیز و والا مقام با لباس وزارت کار و امور اجتماعی در روز تامین اجتماعی پیام رسایی به اینجانب و قاطبه‌ی همکاران عزیزم داشت و همت و انگیزه ما را دوچندان کرد و بی‌نهایت به خود می‌بالیم که در مجموعه‌ای سعادت خدمت یافته‌ایم که چنین عزیزانی در آن نقش آفرین بوده‌اند.

از بدو حضور در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تاسی از مقام والای شهیدان و بهره مندی از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) تلاش کردهایم  که خدمتگزار محرومان و نیازمندان و مخاطبان خاص و عام این وزارتخانه اجتماعی باشیم و بیشترین حمایت ممکن را از خانواده بزرگ مرتبط با این وزارتخانه و سازمانهای تابعه داشته باشیم و به توفیق الهی در این مسیر گام‌های مهم و بلندی برداشته شد و قطعا این تلاش تا توفیق داریم  ادامه خواهد داشت. 

ما همگی مکلفیم در شرایط خطیر کنونی کشور بیش از پیش در جهت کاهش آلام اقشار مختلف جامعه تلاش کنیم و در مسیر آرمانها و راه شهدا قدم برداریم که در محضر این عزیزان شرمنده نباشیم.

اینجانب به‌عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را از تلاش صمیمانه حضرتعالی و همکارانتان در گروه‌های تفحص اعلام می‌کنم. بی‌شک، اگر تلاش صادقانه و شبانه‌روزی شما بزرگواران نبود، شاهد خلق چنین صحنه‌هایی باشکوه وتأثیرگذار نبودیم. توفیق روزافزون شما و همکاران محترمتان را از خداوند شهیدان خواستارم. 

محمد شریعتمداری 

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز