خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دبیرکل حزب اسلامی کار برای درگذشت ابوالقاسم سرحدی‌زاده

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۵۱۹

حسین کمالی (دبیرکل حزب اسلامی کار) درگذشت مرحوم ابوالقاسم سرحدی‌زاده را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام تسلیت دبیرکل حزب اسلامی کار آمده است:

«بسمه تعالی

انالله وانا الیه راجعون

رحلت دوست و برادر ارجمندم، زنده‌یاد جناب آقای ابوالقاسم سرحدی‌زاده از یاران و یاوران خدوم انقلاب اسلامی و از همراهان همیشگی خانواده کار و تولید بسیار تالم انگیز و دردناک است.  

اینجانب طی چند دهه آشنایی وهمکاری با وی، شاهد سپری شدن عمر گرانمایه آن عزیز در راه خدمت به آرمان‌های امام راحل و انقلاب، تلاش بی‌وقفه و خالصانه برای ارتقای فرهنگ کار و دلسوزی امین برای جامعه بزرگ کارگری ایران بودم. اندیشه و رهنمودهای ارزشمند آن مرحوم در مسیر پرفراز و نشیب اصلاح‌طلبی و نیز شورایعالی اصلاح‌طلبان راهگشا، تاثیرگذار و امیدبخش بود.

 از درگاه خداوند متعال برای ایشان همنشینی با اولیای الهی و مغفرت و رحمت واسعه را از درگاه خداوند رحمان و رحیم مسئلت دارم.

همچنین فقدان این بزرگ مرد را به تمامی دوستان، خانواده محترم وی، همراهان و همفکرانش، جامعه کار و کارگری تسلیت می‌گویم. خدمات صادقانه و خالصانه او نام و یادش را برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواهد کرد.

حسین کمالی

دبیرکل حزب اسلامی کار»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز