خبرگزاری کار ایران

برشان:

مطالبات ۵۰ هزار کارگر بیکار شده اصفهان بر اثر کرونا هنوز تعیین تکلیف نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۳۳۹

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان و دبیر خانه کارگر استان، گفت: نرخ بیکاری اصفهان از متوسط کشوری بالاتر است که یقینا این میزان زیبنده اصفهان نیست.

‌به گزارش ایلنا، «اصغر برشان»  در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: بسیاری از افراد به‌واسطه شیوع کرونا مشاغل خود را ازدست دادند که قرار بود سه ماه بیمه بیکاری اسفندماه تا اردیبهشت‌ماه به آنان پرداخت شود اما مطالبات ۵۰ هزار کارگر بیکار شده اصفهان بر اثر کرونا هنوز تعیین تکلیف نشده است.

وی افزود: بی‌توجهی به این قشر علاوه بر آنکه سبب ایجاد معضل معیشتی می‌شود، اعتماد و اعتبار دستورات دولتی در جریان شیوع این بیماری را نزد کارگران ازبین خواهد برد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از حمایت نشدن کارفرمایان توسط سازمان صمت و تأمین اجتماعی، تصریح کرد: امروز بازار وضعیت نابسامانی دارد و نهادهای مربوط در رابطه با قیمت‌گذاری و تأمین کالاهای اساسی به وظایف خود عمل نکرده‌اند؛ اگر به‌طور مثال برنج و مرغ را ارزیابی کنیم، می‌بینیم که در روزهای اخیر به یکباره نایاب می‌شود، پس از چند روز قیمت آن یک و نیم برابر شد و اکنون همان مبلغ توسط نهادهای دولتی تأیید شده است.

وی با بیان اینکه هنوز برای تعیین تکلیف مالکیت اصلی شرکت پلی اکریل اقدامات اساسی انجام نشده، ادامه داد: نرخ بیکاری اصفهان از متوسط کشوری بالاتر است که یقیناً این میزان زیبنده اصفهان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز