خبرگزاری کار ایران

رضایت کارگران زیرمجموعه بنیاد مستضعفان و کانون عالی شوراها از بهبود نسبی اوضاع/ هر سه ماه کمک معیشتی می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۷۶۹

کارگران زیرمجموعه بنیاد مستضعفان کشور از عملکرد فعلی مدیریت آن ابراز رضایت کردند و گفتند: کمک‌هزینه‌های معیشتی که پرداخت می‌شود، برای ما بسیار مفید و کارساز است.

کارگران زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در تماس با خبرنگار ایلنا، از بهبود نسبی اوضاع ابراز رضایت کردند و گفتند: در یکی دو سال اخیر، میزان کمک‌هزینه‌هایی که به بهانه‌های مختلف مانند اعیاد مذهبی یا دیگر مناسبت‌ها پرداخت می‌شود، افزایش یافته و به چند میلیون تومان رسیده است.

به گفته این کارگران، کارفرما هر سه ماه یکبار کمک‌هزینه‌ی معیشتی به تمام کارگران زیرمجموعه بنیاد پرداخت می‌کند که مبلغ آن بین یک میلیون و دویست تا دو میلیون تومان است.

کارگران ابراز امیدواری کردند این شرایط مناسب همچنان ادامه پیدا کند و وضعیت معیشتی پرسنل مجموعه هر روز پیشرفت نماید.

در عین حال، کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور به دنبال فرصت مناسبی است که از فتاح ریاست بنیادمستضعفان به نحو شایسته‌ای تقدیر و تجلیل به عمل آورد؛ به لحاظ اینکه از زمان حضورایشان در بنیاد مستضعفان این نهاد انقلابی به مسیر اصلی خود که حمایت از اقشار آسیب‌پذیرجامعه است، نزدیک شده و در این شرایط سخت و دشوار اقتصادی، اقدام عملی برای حمایت معیشتی از کارگران تحت پوشش بنیاد، صورت داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز