خبرگزاری کار ایران

تشریح شرایط پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان بازنشسته بانک رفاه

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۲۸۸

مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: نحوه پرداخت تسهیلات برای مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان بازنشسته بانک رفاه در قالب عقد قرض‌الحسنه با سقف فردی یک میلیارد ریال و با نرخ سود سالانه ۶ درصد است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، هوشنگ حقیقی پاک اظهار داشت: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران از این تسهیلات مصوب بهره‌مند شوند.

وی افزود: بانک رفاه تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مالی و افزایش توان مالی بازنشستگان بکار می‌برد.

حقیقی پاک تصریح کرد: همچنین در قالب طرح امید رفاه در راستای تداوم سیاست‌های حمایت از جامعه مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و تنوع بخشی به سبد خدمات اعتباری تسهیلات اعطا می‌شود.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: نحوه پرداخت تسهیلات برای مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان بازنشسته بانک رفاه در قالب عقد قرض‌الحسنه با سقف فردی یک میلیارد ریال و با نرخ سود سالانه ۶ درصد است.  

 به گفته حقیقی پاک، اعطای تسهیلات در قالب طرح پاک نیز در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و تحقق شعار سال به شرکت‌های تولیدی و توزیعی دربخش سلامت پرداخت می‌شود.

وی اظهار کرد: این بانک به عنوان یک بانک اجتماعی و سلامت محور و در راستای حمایت از رونق تولید به تولیدکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی، کالا و مواد ضدعفونی‌کننده، شوینده، پاک‌کننده و بهداشتی تسهیلات پرداخت میکند.

حقیقی پاک یادآور شد: مدت اعتبار این طرح تا پایان سال جاری و با نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد و مدت باز پرداخت آن ۱۲ ماهه است.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: این بانک همچنین در راستای حمایت از فعالان حوزه سلامت استان، در قالب طرح جهش مهر سلامت ۹۹به جامعه پزشکی استان و اعضای هیات علمی فاقد پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گفته وی، پرستاران شاغل در مراکز درمانی که دارای شماره نظام پرستاری هستند و سایر کارکنان شاغل تمام وقت که در مراکز درمانی دارای حساب نزد بانک رفاه بوده و یا مراکزی که نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و همچنین داروخانه‌ها نیز تسهیلات پرداخت می‌کند.

حقیقی پاک ادامه داد: نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد در سال و مدت اجرای این طرح نیز تا پایان خرداد  سال یک هزار و ۴۰۰ خواهد بود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز