خبرگزاری کار ایران

تقدیر شریعتمداری از مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۸۵۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به دلیل «فعال کردن کمیته عالی سیاستگذاری و راهبری و تشکیل دبیرخانه برنامه عملیاتی» در این صندوق تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، محمد شریعتمداری در این تقدیرنامه، تقویت و نهادینه‌سازی بیمه‌های اجتماعی را یکی از راهبردهای مهم دولت تدبیر و امید دانست که اهدافی مانند ساماندهی اوضاع اقتصادی جامعه بویژه کارگران و طبقات کم‌درآمد جامعه را دنبال می کند.

در ادامه این تقدیرنامه آمده است: تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترم در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نسبت به «فعال کردن کمیته عالی سیاستگذاری و راهبری و تشکیل دبیرخانه برنامه عملیاتی» بر اساس اهداف و سیاست‌های ترسیمی وزارتخانه، الگوی مناسبی برای سایر سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه در برقراری سازوکار مناسب پوشش بیمه‌های اجتماعی برای افراد غیرمزدبگیر و عدالت در دسترسی به بیمه‌های اجتماعی و اصلاح نظام سرمایه‌گذاری است.

وی در ادامه افزوده است: معتقدم این برنامه‌ها، در گسترش امنیت روانی و امنیت اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و در تقویت امنیت اقتصادی که از مهمترین مولفه‌های امنیت ملی است، غیر قابل چشم‌پوشی هستند.

گفتنی است صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای سال 1399، کمیته عالی سیاستگذاری و راهبری و دبیرخانه برنامه عملیاتی این صندوق را در سال گذشته تشکیل داد و برنامه راهبردی سال 1399 را متکی بر ظرفیت و توان مدیران و کارشناسان داخلی صندوق، استخراج و طراحی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز