خبرگزاری کار ایران

میراکبری:

"هلدینگ میلاد سلامت" به هیچ عنوان خصوصی نیست/ مدل و شیوه‌های مدیریتی بیمارستان‌های میلاد متفاوت است

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۲۸۵

رئیس هیات مدیره هلدینگ میلاد سلامت، گفت: این هلیدنگ به هیچ عنوان خصوصی نیست و در راستای اهداف و ماموریت‌های سازمان تأمین اجتماعی و در چارچوب سطح‌بندی خدمات فعالیت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «سیدعبدالله میراکبری» رئیس هیات مدیره هلدینگ سلامت میلاد در دیدار با فرماندار و نماینده شهرستان خوی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف و ماموریت‌های این هلدینگ گفت: به عنوان بخشی از نظام درمان کشور در قبال جان مردم مسئول هستیم و از اینکه مسائل به طور شفاف بیان شود استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: هلیدنگ میلاد سلامت به هیچ عنوان خصوصی نیست و در راستای اهداف و ماموریت‌های سازمان تأمین اجتماعی و در چارچوب سطح‌بندی خدمات  فعالیت می‌کند و فقط مدل و شیوه مدیریتی آن با سایر بیمارستان‌های ملکی سازمان متفاوت است.

میراکبری در ادامه با اشاره به امکانات بیمارستان امیرالمؤمنین خوی گفت: تجهیزاتی که در این بیمارستان بکار رفته بیش از تجهیزات یک بیمارستان مرجع است و سعی کرده‌ایم بهترین امکانات و تجهیزات را در این بیمارستان استفاده کنیم.

وی گفت: اتاق‌های عمل این بیمارستان با بهترین تکنولوژی‌های روز تجهیز شده‌اند.

رئیس هیات مدیره هلدینگ میلاد سلامت، گفت: باید همواره در مسیر ترمیم و ارتقای سیستم باشیم و در این راه از هر امکانی که ما را در جهت بهبود عملکرد و ارائه خدمات بهتر و بیشتر کمک کند، استقبال می‌کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با تغییر مدیریت بیمارستان طی ماههای اخیر شاهد پیشرفت و بهبود عملکرد بیمارستان بوده‌ایم و روند روبه رشدی داشته‌ایم. باید بیش از این در جهت اعتلای اهداف سازمانی و خدمت به بیمه‌شدگان تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز