خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

لزوم اصلاحات مزدی بازنشستگان/ چرا دولت نسیه حقوق می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۲۴۶

یک بازنشسته نیروهای مسلح می‌گوید: سالهاست که اصلاحات مزدی ما معطل مانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم حکمتی فر، بازنشسته نیروهای مسلح است. او از میزان دریافتی خود در سالهای بعد از بازنشستگی انتقاد دارد و می‌گوید: من سال ۷۴ بازنشست شدم؛ از آن زمان اصلاحات مزدی من و بسیاری دیگر از بازنشستگان معطل مانده است و به بهانه کمبود بودجه اجرایی نمی‌شود.

او در ارتباط با این اصلاحات معوق مانده توضیح می‌دهد: مثلاً من سابقه ۱۸ ماه جبهه دارم اما در فیش حقوقی من نیست؛ بسیاری دیگر از مزایای مزدی باید شامل حال من بشود اما تا امروز به من تعلق نگرفته است؛ هر بار که به مدیران صندوق لشگری و یا حتی مسئولان سازمان برنامه و بودجه مراجعه کرده‌ایم، گفته‌اند باید اصلاحات مزدی بازنشستگان صورت بگیرد؛ در واقع باید سایت اصلاحات باز شود اما چون الان بودجه نداریم امکان‌پذیر نیست!

به گفته این بازنشسته که ماه‌ها در جبهه‌های جنگ برای دفاع از میهن فداکاری کرده، کلید بازشدن سایت اصلاحات، دست جناب نوبخت است اما رئیس سازمان برنامه و بودجه به فکر بازنشستگان نیست و نمی‌داند که اصلاحات چند صد هزار تومانی چقدر می‌تواند زندگی بازنشستگان را بهبود بخشد.

حکمتی فر ادامه می‌دهد: من حدود ۴۰۰ هزار تومان ماهانه طلبکارم یعنی با انجام اصلاحات مزدی ۴۰۰ هزار تومان به حقوق ماهانه من اضافه خواهد شد؛ ممکن است به نظرتان عدد درشتی نباشد اما همین رقم را از سال ۷۴ تا امروز اگر حساب کنید، خیلی عدد بزرگی می‌شود؛ سالهاست که من این مبلغ را از صندوق طلبکارم.

او با بیان اینکه بایستی معوقات مزدی ما بازنشستگان در اسرع وقت پرداخت شود، می‌گوید: مگر مغازه‌داران و کسبه بازار از ما بازنشستگان قبول می‌کنند که پول اجناس را نسیه بپردازیم که دولت به ما نسیه حقوق می‌دهد؛ چرا پول بازنشستگان را نمی‌پردازند؟!

به گفته‌ی این بازنشسته‌ی نیروهای مسلح، بازنشستگان بسیاری مانند حکمتی‌فر هستند که سالهاست نیازمند اصلاحات مزدی بوده و در انتظار بازشدن سایت اصلاحات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز