خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

تشویق بیمه‌شدگان به دریافت خدمات اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۵۵۱

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان گفت: وقتی زمان تمدید بیمه بیمه‌شدگان می‌رسد، از طرف کارگزاری‌ها با این افراد تماس می‌گیریم و از آنها می‌خواهیم بهترین روش حق بیمه را به ما اطلاع دهند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، امان‌الله شاقوزایی با بیان اینکه پرداخت حق بیمه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از طرق مختلف امکان‌پذیر است، عنوان کرد: بسته به اینکه بیمه شده چه روشی را ترجیح می‌دهد، کارگزاران او را راهنمایی می‌کنند.

او ادامه داد: وقتی زمان تمدید بیمه بیمه‌شدگان می‌رسد، از طرف کارگزاری‌ها با این افراد تماس می‌گیریم و از آنها می‌خواهیم بهترین روش حق بیمه را به ما اطلاع دهند. برخی از بیمه‌شدگان ترجیح می‌دهند از طریق خودپرداز حق بیمه را بدهند، برخی دیگر می‌خواهند به بانک مراجعه کنند و برخی دیگر هم دسترسی به فضای مجازی دارند و حق بیمه خود را اینترنتی می‌دهند.

 مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان با اشاره به شیوع کرونا و ایجاد ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی به منظور پیشگیری از این بیماری، گفت: در ایام شیوع کرونا تمهیداتی برای انجام کار‌ها بدون حضور فیزیکی اندیشیده شد و ما تلاش کردیم نه تنها پرداخت حق بیمه که حتی تمدید بیمه و ثبت‌نام را هم غیر حضوری کنیم یا ترتیبی بدهیم که با کمترین مراجعه کار‌ها پیش برود.

او تصریح کرد: فقط برای ثبت‌نام نیاز به یک بار حضور و ارائه برخی مدارک است و بیمه‌شدگان می‌توانند دیگر کار‌ها را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

شاقوزایی درباره اینکه ممکن است بخشی از جامعه هدف صندوق دسترسی به اینترنت نداشته باشند یا ندانند که چطور باید از این طریق خدمات صندوق را دریافت کنند، عنوان کرد: علاوه بر اینکه سعی کردیم آموزش‌های لازم را ارائه دهیم، به کارگزاری‌ها تاکید شد تا جایی که می‌توانند در این زمینه مراجعه‌کنندگان را راهنمایی و توجیه کنند.

او به دهیاران به عنوان افرادی که ارتباط مستقیمی با جامعه هدف صندوق دارند، اشاره و عنوان کرد: در سیستان و بلوچستان ارتباط تنگاتنگی بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و دهیاران وجود دارد و حتی برخی از مدیران کارگزاری‌های ما از میان دهیاران هستند. این مهم کمک شایانی به ارتباط مستقیم با جامعه هدف است.

 مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان همچنین به بحث پرداخت اقساطی حق بیمه اشاره کرد و گفت: بیمه‌شدگان می‌توانند حق بیمه خود را در دو، سه یا چهار قسط در طول سال بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز