خبرگزاری کار ایران

"کوک طلایی زاهدان" در بازار تهران

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۴۱۸

کارگاه تولیدی لباس زنانه در روستای منزل آب زاهدان با حمایت صندوق کارآفرینی امید، بازار فروش خود را در تهران یافته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سیستان و بلوچستان گفت: شرکت تعاونی کوک طلائی مکران که از ابتدای سال ۹۹ آغاز  به کار کرده، این روزها پوشاک تولیدی این کارگاه با استقبال زیاد مشتریان در تهران مواجه شده است.

ادریس دینارزهی افزود: این شرکت در مدت زمان کوتاهی با ارسال نمونه‌هایی از پوشاک به خصوص مانتو به تهران، سفارش تولید دریافت کرده است که کار آماده‌سازی این سفارشات با ۲۰ نفر نیرو در حال انجام است.

وی اظهار کرد: این تعداد نیروی کار، از بانوان روستای منزل آب هستند که در این کارگاه شاغل شدند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با اشاره به اینکه اولین سری از محصولات این کارگاه راهی بازار فروش در تهران شده است، افزود: از طرحها و نقوش پارچه‌های بکار رفته در این محصولات که بیشتر در سیستان و بلوچستان استفاده می‌شود، استقبال زیادی شده است.

دینارزهی گفت: شرکت تعاونی کوک طلائی مکران با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون تومان که ۴۰۰ میلیون تومان آن تسهیلات چهاردرصد از این صندوق بوده راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: پیش از این، روستای منزل آب زاهدان به همت صندوق کارآفرینی امید و ایجاد اشتغال برای اهالی به عنوان روستای بدون بیکار معرفی شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز