خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام مرادی:

معاون رییس قوه قضاییه مسئول رسیدگی به مشکلات کارگران هفت تپه شد/ فرایند پرداخت مطالبات کارگران در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۲۷۶

رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به پرداخت چند ماه از مطالبات مزدی کارگران آب و فاضلاب روستایی و همچنین نیشکر هفت تپه، گفت: فرآیند لازم برای پرداخت مطالبات این قشر از جامعه در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مرادی، در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه که در دادگستری استان خوزستان برگزار شد، گفت: مهمترین اعتراضات کارگری استان خوزستان مربوط به شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و نیشکر هفت تپه است که با ورود شورای تامین و هماهنگی صورت گرفته بین دستگاه قضایی و دولت، فرآیند لازم برای پرداخت مطالبات این قشر از جامعه در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه قشر کارگر به عنوان طبقه زحمتکش جامعه باید حقوق خود را دریافت کند، افزود: متاسفانه برخی معضلات اقتصادی، مشکلاتی را به وجود آورده اما همواره پرداخت این مطالبات با جدیت دنبال می‌شود.

حجت الاسلام مرادی در خصوص پرداخت حقوق کارگران شرکت هفت تپه، گفت: یکی از معاونان رییس قوه قضاییه مسئول مستقیم رسیدگی به مشکلات این شرکت شده و در استان نیز دادگستری خوزستان به طور دایم در حال رصد و پیگیری این مشکلات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز