خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران آبفار خوزستان مقابل استانداری

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۱۲۲

صبح امروز (شنبه ۳۱ خرداد) جمعی از کارگران طرحی آب و فاضلاب روستایی خوزستان برای پیگیری مطالبات صنفی خود، دست به اعتراض زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران طرحی آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در اعتراض به عدم پرداخت چند ماهه حقوق خود، مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کردند.

شماری از معترضان در تشریح مشکلات خود به ایلنا گفتند: حدود ۶۳۲ نیروی طرحی در آب وفاضلاب روستایی خوزستان هستیم که از میان ما فقط ۱۲۳ نفر با داشتن ردیف بودجه، مجوز ادامه همکاری از وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور را دارا هستند و مابقی هنوز وضعیت مشخصی نداشته و پرداخت حقوق و مزایای آنها از محل‌های مختلف مانند بودجه‌های عمرانی، صندوق توسعه و بودجه جاری تامین می‌شود.

یکی از معترضان با بیان اینکه با ادغام آبفای شهری و روستایی استان خوزستان، مدیریت جدید حاضر به پذیرش پرداخت حقوق نیروهای طرحی نمی‌شود و ما کارگران همچنان بلاتکلیف هستیم، در ادامه مدعی شد: از بهمن ماهه سال گذشته (۹۸) مطالبات مزدی کارگران طرحی به تاخیر افتاده است.

او گفت: میانگین سوابق کاری هر یک از کارگران ۱۵ سال تا ۲۵ سال است و در بین کارگران کسانی هستند که با سوابق بالای ۲۸ سال در آستانه بازنشستگی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز